Σε βλέπω...

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

My twit pic

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΡΩΝ ΣΤΟ Ι.Κ.Α.; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Ο ΣΕΥΠ-ΙΚΑ απεργεί Τρίτη με Παρασκευή με το βασικό αίτημα :
Πάρτε πίσω το Νομοσχέδιο ,κεκαλυμμένο όμως κάτω  από διατυπώσεις που περιγράφουν την εικόνα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης ,αλλά παραπέμπουν το πρόβλημα στις ελληνικές καλένδες.
Ούτε διαπραγμάτευση,ούτε διαβούλευση (το σχέδιο πριν πάει στη Βουλή ήταν  για αρκετές μέρες  στο διαδίκτυο και γνωστό στους συνδικαλιστικούς φορείς) ούτε αντιπροτάσεις ούτε έστω κριτική και αιτιολόγηση της απόρριψης.
Να μείνουν όλα ως έχουν,να μονιμοποιηθούν οι....,να προσληφθούν οι...., να προτιμηθούν οι....να αυξηθούν οι.... Τα ρήματα πάντα τα ίδια,τα ουσιαστικά μεταβάλλονται,οι προθέσεις προφανείς.
Να μείνουν όλα ως έχουν!!!
Επειδή από το 1981 στο ΙΚΑ και στο Νοσοκομείο μου έχω  μια συνδικαλιστική πορεία για την οποία είμαι υπερήφανος ,τα τελευταία χρόνια η συνείδησή μου, μου επέβαλε τουλάχιστον να μην εκπροσωπώ παρά μόνο τον εαυτό μου (απλά είμαι μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου στο Νοσοκομείο ).
Γι αυτό υποστήριξα κατ΄αρχήν το νομοσχέδιο  http://bit.ly/eOeygI   και δεν θα απεργήσω σήμερα και δεν ντρέπομαι γι αυτό!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μαζί σου ...